Customer Relationship Managment
Εάν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ CRM στο παρελθόν, πιθανότατα έχετε ακούσει τον όρο που επαναλαμβάνει τον κλάδο σας. Γνωρίζετε ότι πολλές εταιρείες (συμπεριλαμβανομένων των ανταγωνιστών σας) εφαρμόζουν λογισμικό CRM επειδή εξοικονομεί χρόνο και αυξάνει τις πωλήσεις.
Τι είναι το λογισμικό CRM; Και τι μπορεί να κάνει για εσάς;
Το CRM (Customer Relationship Management) ή διαχείριση πελατειακών σχέσεων - είναι ένα επιχειρηματικό λογισμικό που βοηθά άτομα και ομάδες μιας εταιρείας να μεγιστοποιήσουν τις επικοινωνίες και τις πωλήσεις των πελατών τους.
Το CRM δεν είναι απλώς ένα βιβλίο διευθύνσεων. Δίνει τη δυνατότητα στην ομάδα σας να χτίσει σχέσεις πιο αποτελεσματικά και να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία πελατών από την αξιολόγηση έως την αγορά και μετά.
Στο παρελθόν, μόνο οι μεγαλύτερες εταιρείες μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά το λογισμικό CRM και ήταν περίπλοκο να μάθουν και να εφαρμόσουν. Σήμερα, επιχειρήσεις όλων των μεγεθών έχουν πρόσβαση σε εύχρηστες, προσιτές επιλογές λογισμικού CRM.
Όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά η επιχείρησή σας, η παρακολούθηση των πελατών μέσω email, βιβλίων διευθύνσεων και υπολογιστικών φύλλων είχε νόημα.
Αλλά τώρα η εταιρεία σας αναπτύσσεται - και περισσότερη ανάπτυξη σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες να αλλάξετε τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σας.
-
Τα υπολογιστικά φύλλα είναι δύσκολο να ενημερωθούν, να ερμηνευθούν και να διατηρηθούν σε συγχρονισμό με την ομάδα σας.
-
Πολύτιμες πληροφορίες πελατών κρύβονται στα εισερχόμενα των υπαλλήλων σας
-
Οι σημειώσεις χάνονται ή πετιούνται
-
Η επικοινωνία με τους πελάτες είναι ασυνεπής μεταξύ των υπαλλήλων σας
-
Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι τα πιο σημαντικά δεδομένα σας κατανέμονται σε πολλά συστήματα και άτομα, καθιστώντας δύσκολη την αξιοποίηση των πληροφοριών σας και τη συνεργασία με τις πωλήσεις
Εδώ μπαίνει το CRM
Συγκεντρώστε όλα τα δεδομένα σας σε μια εύκολη πρόσβαση
Το λογισμικό CRM συγκεντρώνει τα δεδομένα των πελατών σας, ώστε όλοι στην εταιρεία σας να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται από μία πλατφόρμα.
Στοιχεία επικοινωνίας
Αναζητήστε διευθύνσεις email πελατών, αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις αλληλογραφίας, ιστότοπους και λογαριασμούς κοινωνικών μέσων.
Ιστορικό επικοινωνίας
Παρακολουθήστε όλες τις αλληλεπιδράσεις μέσω email, τηλεφωνικών κλήσεων, διαδικτυακών συνομιλιών και tickets υποστήριξης πελατών.
Ιστορικό πελατών
Αναφέρετε τη διάρκεια των σχέσεων με τους πελάτες, το ιστορικό αγορών και τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες βρίσκουν την επιχείρησή σας.
Σύνταξη προσφορών & Παρακολούθηση έργων
Δημιουργία πρότυπων προσφορών που ελαχιστοποιούν τη ρύθμιση μιας προσφοράς. Προσθέστε συμφωνίες σταθερής τιμής ή αναθέσεις χρόνου και υλικού και κόστος υλικού. Παρακολουθήστε όλες τις προτάσεις σας για αυτήν την ανάθεση μέσω του ελέγχου έκδοσης. Ξεκινήστε από τυποποιημένα πεδία κειμένου και προσαρμόστε όπου χρειάζεται. Η υποβολή προσφοράς δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη.
Πουλήστε περισσότερα, γρηγορότερα
Το να κάνετε χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων είναι ένας από τους μεγαλύτερους φονικούς παραγωγούς των πωλήσεων.
Το CRM αυτοματοποιεί πολλές από αυτές τις επαναλαμβανόμενες εργασίες των διαχειριστών, ώστε η ομάδα σας να μπορεί να ξοδεύει λιγότερο χρόνο πληκτρολόγησης και περισσότερο χρόνο πώλησης.
Το CRM σάς βοηθά επίσης να δημιουργήσετε μια τυποποιημένη διαδικασία πωλήσεων, η οποία δίνει στην ομάδα σας έναν βήμα προς βήμα χάρτη πορείας για το κλείσιμο συμφωνιών και συμβάλλει στη μείωση της διάρκειας των κύκλων πωλήσεων.
Με μια διαδικασία πωλήσεων, μπορείτε να…
-
Βελτιώνετε συνεχώς τις μεθόδους πωλήσεών σας
Οι διαδικασίες πωλήσεων παρέχουν τα δεδομένα που χρειάζεστε για να προσδιορίσετε τη βασική αιτία των καθυστερημένων συμφωνιών, να λάβετε μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και να διασφαλίσετε ότι η ομάδα σας επικεντρώνει τις προσπάθειές της στις δραστηριότητες που αποφέρουν τα περισσότερα έσοδα.
-
Προβλέψετε με ακρίβεια τις πωλήσεις σας
Η ακριβέστερη αίσθηση του ποσοστού νίκης επιτρέπει στους υπεύθυνους πωλήσεων να προβλέπουν αξιόπιστα πόσες πωλήσεις θα κλείσει η ομάδα τους από έναν συγκεκριμένο αριθμό δυνητικών πελατών και να θέσει ρεαλιστικούς στόχους εσόδων.
-
Αποκτήσετε ταχύτητα και ευελιξία
Μια τυποποιημένη διαδικασία πωλήσεων καθιστά τις διαδικασίες γρήγορες, απλές και σχεδόν αλάνθαστες. Οι πωλητές σας γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν σε κάθε στάδιο της πώλησης με αποτελεσματικότητα.
-
Παρέχετε μια καλύτερη εμπειρία πελατών
Όταν ένας πωλητής σπρώχνει μια προοπτική σε ένα στάδιο πωλήσεων που δεν προβλέπουν, μπορεί να σκοτώσει τη συμφωνία και να βλάψει τη σχέση με τον αγοραστή. Μια διαδικασία πωλήσεων διασφαλίζει ότι οι πωλητές δεν προωθούν την πώληση έως ότου ο αγοραστής είναι έτοιμος να προχωρήσει και ο πελάτης σας εξυπηρετείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Τα δεδομένα CRM σας βοηθούν επίσης να προβλέψετε τις ανάγκες των πελατών σας, αλλά και να ανατρέξετε στο ιστορικό τους, προτού επικοινωνήσουν μαζί σας και η ομάδα υποστήριξής σας μπορεί να διατηρήσει τους πελάτες σας ευχαριστημένους επιλύοντας τα προβλήματά τους μόλις εμφανιστούν.
Οφέλη με μια ματιά
-
Γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος λειτουργίας στο σύνολο της επιχείρησης με διασύνδεση όλων των τμημάτων & επιμερισμό εργασιών.
-
Αύξηση των πωλήσεων και διατήρηση των πελατών με καλύτερη και ταχύτερη επικοινωνία
-
After Sales Service
-
Υποστήριξη τμήματος Marketing
-
Πλήρες ιστορικό πελατών (επικοινωνία, αρχεία, φωτογραφίες, σημειώσεις, σχέδια & όλα μέσα την καρτέλα του κάθε πελάτη ξεχωριστά)
-
Υποστήριξη της διεύθυνσης. Πρόβλεψη αναγκών, αξιολόγηση πωλήσεων, γραφήματα, πληρέστερη εικόνα προϊόντων
-
Καλύτερη προστασία του απορρήτου των δεδομένων
Είμαι έτοιμος για CRM;
Οι εταιρείες ξεκινούν συχνά την αναζήτηση CRM όταν η επικοινωνία πωλήσεών τους αρχίζει να είναι ακατάστατη και μέχρι τότε, έχουν ήδη χάσει ευκαιρίες και έσοδα λόγω αποδιοργάνωσης.
Η συμβουλή μας; Μην αφήσετε τον εαυτό σας να φτάσει σε αυτό το σημείο. Μόλις η επιχείρησή σας διαθέτει ομάδα πωλήσεων, είναι καιρός να αναζητήσετε CRM.
Για να διασφαλίσετε ότι θα αξιοποιήσετε στο έπακρο την επένδυσή σας CRM, ρωτήστε τον εαυτό σας τις ακόλουθες τρεις ερωτήσεις πριν πραγματοποιήσετε.
Μπορώ πραγματικά να το αντέξω αυτό το κόστος;
Οι τιμές ανά χρήστη μπορεί να είναι παραπλανητικές. Για πολλά CRM, αυτά τα χαμηλά μηνιαία κόστη δεν αντικατοπτρίζουν όλες τις κρυφές χρεώσεις με τις οποίες ενδέχεται να έχετε κολλήσει στην πορεία.
Υπάρχουν απαιτούμενα τέλη για επιβίβαση και εκπαίδευση; Πρέπει να πληρώσετε επιπλέον για επιπλέον επαφές ή δυνατότητα αναφοράς; Υπάρχουν χρεώσεις υπέρβασης για αποθήκευση δεδομένων;
Η infostep θα μελετήσει, αναλύσει και προτείνει την καλύτερη και συμφέρουσα οικονομική πρόταση για τις ανάγκες της επιχείρησής σας, με πλήρη ανάλυση και χωρίς κρυφά κόστη.