Διασύνδεση Εφαρμογών ERP & Τερματικών POS
Διασύνδεση Εφαρμογών ERP & Τερματικών POS
Aγαπητοί συνεργάτες,
Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, η διαδικασία υποχρεωτικής διασύνδεσης Ταμειακών Συστημάτων και Τερματικών POS (με σκοπό τη διαβίβαση των φορολογικών στοιχείων των συναλλαγών που διενεργούνται με κάρτες στην ΑΑΔΕ), βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Διασύνδεση Εφαρμογών ERP & Τερματικών POS
> Στο πλαίσιο αυτής, και ειδικότερα σε ότι αφορά τα συστήματα ERP, έχει εκδοθεί νεότερη Υπουργική Απόφαση (Α.1065/2024) η οποία προβλέπει τη δημιουργία Μητρώου Τεχνικής Υποστήριξης και καθορίζει λεπτομερώς τη διαδικασία (και τις προθεσμίες) που πρέπει να ακολουθηθεί από τους εμπλεκόμενους για την υποχρεωτική διασύνδεση συστημάτων ERP και τερματικών POS. Αναλυτικότερα:
Προθεσμία Ολοκλήρωσης Διασύνδεσης
> Η υποχρεωτική διασύνδεση συστημάτων ERP και τερματικών POS θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί από τις υπόχρεες επιχειρήσεις έως και τις 31 Μαΐου 2024 (ή έως 30 Ιουνίου 2024, με απαραίτητη προϋπόθεση τη δήλωση έως 31 Μαΐου ραντεβού με τεχνικό για την υλοποίηση της διασύνδεσης).
Υποχρεώσεις Παρόχου Υπηρεσιών Υποστήριξης ERP
Οι εταιρείες που παρέχουν τεχνική υποστήριξη συστημάτων ERP, υποχρεούνται να ενημερώσουν εγκαίρως το σχετικό «Μητρώο Τεχνικής Υποστήριξης ERP» της ΑΑΔΕ με τα στοιχεία των επιχειρήσεων-πελατών τους, καταχωρώντας προγραμματισμένα ραντεβού τεχνικής υλοποίησης διασυνδέσεων ERP και Τερματικών POS.
Βάσει της παραπάνω υποχρέωσης, και ειδικότερα σε συμμόρφωση με την υπ' αριθμ. Α.1065/2024 Απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ και με τις διατάξεις των άρθρων 14 παρ. 5 και 15 παρ. 4 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ΚΦΔ), η Infostep που υποστηρίζει την εγκατάσταση της SoftOne που χρησιμοποιείτε (Soft1/Atlantis/Capital B.O.S), έχει ήδη προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες ενημέρωσης του Μητρώου, γνωστοποιώντας στην ΑΑΔΕ το ΑΦΜ της επιχείρησής σας ως αποδέκτη υπηρεσιών παραγωγής λογισμικού ή παραλήπτη προϊόντων λογισμικού ERP της εταιρείας μας, δηλαδή γνωστοποιήσαμε στην ΑΑΔΕ τα ΑΦΜ στα οποία ανήκει το λογισμικό.
Τι πρέπει να κάνετε εσείς!
Η χρήση (ή όχι) της εφαρμογής Soft1/Atlantis/Capital B.O.S της επιχείρησής σας για την τιμολόγηση συναλλαγών με κάρτες και κατ’ επέκταση η ανάγκη-υποχρέωση διασύνδεσής της με τερματικά πληρωμών POS, μπορεί να επιβεβαιωθεί μόνο από εσάς.
Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να επισκεφθείτε άμεσα την πλατφόρμα [Μητρώο και Επικοινωνία] / [Στοιχεία Επιχείρησης] στην ψηφιακή πύλη «myAADE» και να ελέγξετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας, στην ενότητα 7 (όπως έχουν καταχωρηθεί από την εταιρεία μας):
- Εάν τα στοιχεία δεν είναι ακριβή ή δεν υποχρεούστε να προβείτε σε διασύνδεση της εφαρμογής σας με τερματικά POS, δηλώνετε τη διαφωνία σας (επιλέγοντας τη σχετική ένδειξη).
- -> Σε κάθε άλλη περίπτωση, δεν απαιτείται καμία ενέργεια από μέρους σας (πέραν του ελέγχου δηλαδή των στοιχείων).
Σημείωση: Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε την εφαρμογή σε περισσότερες εταιρείες από αυτήν που έχουμε ήδη δηλώσει στην ΑΑΔΕ (πχ σε περίπτωση ομίλου εταιρειών), και αυτές οι εταιρείες υπόκεινται στην υποχρέωση διασύνδεσης, παρακαλούμε όπως μας γνωστοποιήσετε τα επιπρόσθετα ΑΦΜ (κάνοντας reply στο παρόν email), ώστε να προβούμε εγκαίρως στις απαιτούμενες ενέργειες δήλωσής τους στο «Μητρώο Τεχνικής Υποστήριξης ERP» της ΑΑΔΕ.
Συνεργαζόμενοι Πάροχοι Τερματικών POS
> Στο σημείο αυτό, θα θέλαμε να επισημάνουμε πώς βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία ενημέρωσης των εφαρμογών της SoftOne (Soft1, Atlantis, Capital B.O.S) με τα τεχνικά πρωτόκολλα των μεγαλύτερων παρόχων POS (Euronet/epay, Worldline, Viva, EDPS, Cardlink, Mellon, Nexi, Attica Bank και INSS), διασφαλίζοντας πρακτικά τη διασύνδεση της εφαρμογής της επιχείρησής σας με τη συντριπτική πλειοψηφία των τερματικών της αγοράς.
Λειτουργική Ενότητα Διασύνδεσης “POS Connector”
Η επικοινωνία της εφαρμογής Soft1/Atlantis/Capital B.O.S της επιχείρησής σας με τερματικά POS, προϋποθέτει την ύπαρξη της ενότητας “SoftOne POS Connector” η οποία διατίθεται ως εξής:
- ΔΩΡΕΑΝ για τη διασύνδεση με τα τερματικά των παρόχων Euronet/ epay και Worldline
- Με τη μορφή Ετήσιας Συνδρομής για τη διασύνδεση με τα τερματικά των υπολοίπων παρόχων (δηλαδή Viva, EDPS, Cardlink, Mellon, Nexi, Attica Bank και INSS), στις κάτωθι τιμές ανά συσκευή:
Εφαρμογή SoftOne |
Ετήσια Συνδρομή ανά συσκευή POS |
Soft1 / Atlantis / Capital B.O.S |
50€ |
Υπηρεσίες Διασύνδεσης
Το κόστος της εργασίας διασύνδεσης από τεχνικό της εταιρείας μας, διαμορφώνεται με χρέωση ανά ώρα εργασίας
Με εκτίμηση,
Ομάδα της Ιnfostep